Jysk Rejsebureau bekræfter at alle vores kunder i Nepal er i god behold.
Det vigtigste for os har været at sikre at alle vores kunder er i sikkerhed og god behold. Vi har haft løbende dialog med Udenrigsministeriet, Den Danske Ambassade og vores servicekontor i Nepal, og det er nu bekræftet at alle vores kunder, der har købt flybillet til Nepal og/eller et rejseprogram i landet, er i god behold.
Vi arbejder nu på højtryk for at hjælpe alle vores kunder der befinder sig i Nepal, og vi har kontakt til alle vores kunder der har en planlagt indrejse til Nepal inden 30. maj.
OBS. Vi opfordrer vores kunder der er rejst til regionen, og på egen hånd er rejst videre til Nepal, om at kontakte os, samt at skrive sig op på Udenrigsministeriets Danskerliste.
27. april 2015
Rejsevejledning - Nepal fra um.dk:
"Udenrigsministeriet fraråder ikke-nødvendige rejser til Nepal indtil sikkerhedssituationen og redningsarbejdet er under kontrol.
Især hovedstaden Kathmandu er hårdt ramt af det ødelæggende jordskælv den 25. april og de efterfølgende kraftige skælv. Alle dele af samfundet er berørt af situationen, og man skal være opmærksom på, at der vil kunne opstå mangel på vand og fødevarer, ligesom mobil- og internetdækning må forventes berørt."
Læs hele Rejseveledningen fra UM her
25. april 2015
Vi er opmærksomme på jordskælvet i Nepal. Vi følger sagen nøje og har kontakt med vores leverandører og samarbejdspartnere på stedet for at klarlægge situationen. Vi tager kontakt til vores kunder i Nepal, samt kunder der skal til Nepal indenfor den kommende tid. Samtidig opfordrer vi vores kunder der befinder sig i Nepal, til at kontakte nærmeste pårørende.
Vores kunder er velkommen til at kontakte os på nødtelefonen (+45) 7020 6488
Pressehenvendelser kan ske på tlf.: 5121 1614.
Såfremt der er nyt om situationen, vil denne nyhed blive opdateret.
Det vigtigste for os har været at sikre at alle vores kunder er i sikkerhed og god behold. Vi har haft løbende dialog med Udenrigsministeriet, Den Danske Ambassade og vores servicekontor i Nepal, og det er nu bekræftet at alle vores kunder, der har købt flybillet til Nepal og/eller et rejseprogram i landet, er i god behold.
Vi arbejder nu på højtryk for at hjælpe alle vores kunder der befinder sig i Nepal, og vi har kontakt til alle vores kunder der har en planlagt indrejse til Nepal inden 30. maj.
OBS. Vi opfordrer vores kunder der er rejst til regionen, og på egen hånd er rejst videre til Nepal, om at kontakte os, samt at skrive sig op på Udenrigsministeriets Danskerliste.
27. april 2015
Rejsevejledning - Nepal fra um.dk:
"Udenrigsministeriet fraråder ikke-nødvendige rejser til Nepal indtil sikkerhedssituationen og redningsarbejdet er under kontrol.
Især hovedstaden Kathmandu er hårdt ramt af det ødelæggende jordskælv den 25. april og de efterfølgende kraftige skælv. Alle dele af samfundet er berørt af situationen, og man skal være opmærksom på, at der vil kunne opstå mangel på vand og fødevarer, ligesom mobil- og internetdækning må forventes berørt."
Læs hele Rejseveledningen fra UM her
25. april 2015
Vi er opmærksomme på jordskælvet i Nepal. Vi følger sagen nøje og har kontakt med vores leverandører og samarbejdspartnere på stedet for at klarlægge situationen. Vi tager kontakt til vores kunder i Nepal, samt kunder der skal til Nepal indenfor den kommende tid. Samtidig opfordrer vi vores kunder der befinder sig i Nepal, til at kontakte nærmeste pårørende.
Vores kunder er velkommen til at kontakte os på nødtelefonen (+45) 7020 6488
Pressehenvendelser kan ske på tlf.: 5121 1614.
Såfremt der er nyt om situationen, vil denne nyhed blive opdateret.
