Tryghedsgaranti ved køb af din rejse i 2021 og 2022 Læs mere
SIDST OPDATERET 4/8 kl. 11.30
Status og overblik over pakkerejser der ikke kan (eller har kunnet) gennemføres grundet Covid-19

Gælder for dig der har købt en pakkerejse med afrejse fra 1. april 2021 og frem
De der har købt en pakkerejse med afrejse fra 1. april 2021 og frem, og som ikke kan gennemføre deres rejse grundet COVID-19 vil få deres pakkerejse refunderet. Refunderingen af pakkerejserne vil ske løbende og i rækkefølgen efter hvornår afrejsedatoen skulle have været.
Er du blandt denne kundegruppe, vil du blive kontaktet af en rejsekonsulent mellem 7-14 dage før den planlagte afrejsedato, omkring refunderingen af din rejse.
Har du spørgsmål til din rejse er du altid velkommen til at kontakte din rejsekonsulent.

Gælder for dig der skulle have rejst i perioden frem til 31. marts 2021
Vi har modtaget retningslinjer fra Rejsegarantifonden vedrørende processen og reglerne for refunderingen af pakkerejser med afrejse i denne periode. Derfor har alle kunder der skulle have rejst i perioden frem til 31. marts 2021 fået pengene for deres pakkerejse refunderet.
Denne periode er derfor afsluttet.
Til top