KÆRE KUNDE

De kunder der har købt en pakkerejse hos Jysk Rejsebureau med planlagt afrejse mellem den 1. juni og den 30. juni 2020, skal have refunderet deres pakkerejse. Visse undtagelser gælder.

Jysk Rejsebureau refunderer rejser i henhold til loven om pakkerejser og sammensatte rejsearrangementer. Grundet Covid-19 er antallet af aflysninger og dermed refusioner i rejsebranchen helt ekstraordinært.

Refundering
For at få refunderet din pakkerejse skal du udfylde denne formular. Du bedes kun udfylde formularen såfremt du har været den betalende part på din/jeres rejse.
Refundering kan først ske efter du har udfyldt og indsendt formularen. Deadline herfor er søndag den 2. august 2020.

VIGTIGT: I henhold til loven, er du som kunde forpligtet til at oplyse om du har gjort krav andre steder (flyselskaber, hotelleverandører etc.) Du er tilmed ansvarlig for viderefordeling af det refunderede beløb i det tilfælde at du modtager betaling for dine medrejsende.

NB! Refusionen dækker ikke påbegyndte forsikringer som afbestillingsforsikring og rejseforsikring eller andre ydelser der er taget i brug herunder købt udstyr og bøger, navneændringsgebyrer, studiekort m.m.

Vi gør opmærksom på, at der er rigtig mange refusioner, og det kan give ekstra ventetid, men sagerne bliver behandlet løbende og vi arbejder så hurtigt vi kan. Dog må du, som tidligere informeret, forvente en behandlingstid for refunderingen på 3-6 månederne fra din planlagte afrejsedato.

Vi takker for din tålmodighed.


Med venlig hilsen
Jysk Rejsebureau