KÆRE KUNDE


Det er med stor glæde at vi nu kan sige at vi er ved at være i mål med tilbagebetalingerne for perioden 13. marts og frem til 31. august.

Rejsegarantifonden står for tilbagebetalinger for perioden 1/6-31/8 og vi har netop indsendt den fulde oversigt over de påvirkede rejser. Jf. seneste opdatering fra Rejsegarantifonden betyder det, at tilbagebetalinger for denne periode er forventet færdigbehandlet omkring den 23. september, dog senest med udgangen af september.


Hvordan ved jeg om jeg har modtaget min tilbagebetaling?
På den bankkonto du har opgivet i forbindelse med din refusionsansøgning, vil du kunne se en indbetaling fra ”Rejsegarantifonden – vedr. bookingnummer XXXXXX”. Bookingnummeret vil være det bookingnummer du kan finde på din oprindelige ordre bekræftelse fra Jysk Rejsebureau (JYXXXXXX).
NB! Jysk Rejsebureau vil ikke fremgå som navn på indbetalingen, her vil i stedet så ”Rejsegarantifonden”.


Hvad hvis jeg ikke kan se en indbetaling fra Rejsegarantifonden?
Såfremt du den 30. september ikke har modtaget en indbetaling fra Rejsegarantifonden, så bedes du sende en mail til on@jr.dk. Angiv dit bookingnummer i emnefeltet, så følger vi op hurtigst muligt med både dig og Rejsegarantifonden. Alternativt kan man også tage fat i Rejsegarantifonden direkte.

Vi beklager endnu engang at Covid-19 har påført så mange af vores kunder så store frustrationer. Det var været en lang proces at nå i mål med alle tilbagebetalingerne og vi vil gerne sige tak for jeres forståelse og tålmodighed – tusind tak!


Med venlig hilsen,
Niels Amstrup
Direktør
Jysk Rejsebureau