Se nyhedsbrevet i en browser
 

Vigtig information om din Jysk Rejsebureau booking

Covid-19 update
Kære kunde

Flere har med rette klaget til os over at vi kommunikerer for lidt. Vi vil fremover sende flere updates af denne type, når der er fremdrift i status for vores mange rejsende, som på den ene eller den anden måde har fået påvirket deres rejse af Covid-19.

Vi havde kunder i 53 lande da Danmark lukkede ned den 13. marts, og med den nuværende rejsevejledning har vi forventeligt op til 5.000 rejsende, som skal behandles individuelt. Man skulle tro det var simpelt, men det er det desværre ikke. Vi er afhængige af, dels at vores flere hundrede forskellige leverandører laver refunderingsopgørelser til os, samt af udbetaling af den lovede statsstøtte i form af de særlige hjælpepakker til rejsebranchen, som desværre er meget forsinket.

Ved at se på opdelingen af afrejsedatoer nedenfor, kan du se hvor langt vi er med sagsbehandlingen i forhold til jeres afrejsedato, og hvornår vi dermed forventer at have fuldført tilbagebetalingen:

Vi gør alt hvad vi kan for at løse refunderingerne så hurtig som overhovedet muligt, og vi beklager dybt at Covid-19 har påført så mange af vores kunder, så store frustrationer. Vi forstår jer, og gør alt hvad vi kan. Vi har i vores 36 årige eksistens aldrig været så kede af noget som denne situation.


Med venlig hilsen

Niels Amstrup
Direktør
Jysk Rejsebureau