KÆRE ALLE

Der er ekstremt meget run på lige nu - både på telefoner og mails - og vi gør alt, hvad vi kan for at besvare alle jeres henvendelser! Vi forventer at være i kontakt med flere end 10.000 kunder i løbet af de kommende uger.

Vi er nødt til at prioritere at besvare de meste presserende rejser først. Derfor prioriterer vi hastesager, herunder de kunder, der er på en igangværende rejse eller har afrejse til og med tirsdag. Derefter følger de kunder, der har afrejse inden for de kommende 14 dage. Du kan derfor forvente at høre fra os.

Skal du IKKE rejse indenfor de næste 14 dage, så vent venligst med at kontakte os. Du kan følge udviklingen og Udenrigsministeriets rejsevejledninger på UM's hjemmeside. Husk på, at tingene ændrer sig hurtigt i øjeblikket, og vi gør alt hvad vi kan for at følge med!

Jysk Rejsebureau vil opfylde alle forpligtelser over for kunder, der i øjeblikket har behov for hjælp i denne ekstraordinære situation.

Har du en rejseforsikring, vil den evt. dække din hjemrejse, pga. UM’s anbefaling om at rejse hjem. Europæiske Rejseforsikring (ERV) dækker ifølge vores oplysninger ændring af din hjemrejse.

Del meget gerne dette med dine (eventuelt) bekymrede forældre og andre nære relationer, som vi også hører en del fra i disse dage. Bemærk dog venligst, at du i henhold til persondataloven skal oplyse referencenummer på den pågældende rejse for at modtage information eller foretage ændringer.

Vi håber på jeres tålmodighed og forståelse i denne ekstraordinære situation!


Med venlig hilsen
Jysk Rejsebureau



Læs mere her