Information om din rejse og COVID-19 Læs mere
Herunder finder du informationer om ændringer og genbekræftelse af dine flybilletter.

Datoændring af din flybillet

Før betaling: Er rejsen ikke betalt og flybilletten ikke udstedt, er der ikke noget i vejen for at ændre på datoen, du skal blot kontakte din rejsekonsulent. Om ændringerne kan imødekommes afhænger dog af pladssituationen på den ønskede flyafgang. Efter betaling (før afrejse eller under din rejse) Du kan ændre dato på visse flybilletter, og ruteændringer er til tider også mulige. Billetændringer er dog altid afhængige af, at der kan findes plads på nye afgange i samme prisklasse. Desuden opkræver flyselskabet ofte et gebyr udover det beløb, du betaler Jysk Rejsebureau for at foretage billetændringen. Vi har normalt brug for at modtage din henvendelse senest 72 timer før dit oprindelige rejsetidspunkt. Hvis du henvender dig i weekender eller på helligdage, er fristen dog 96 timer.

Billetændring

Klik på nedenstående link for at ændre din billet KLIK HER FOR ÆNDRING AF DIN BILLET

Navneændringer

Grundet sikkerhedsforanstaltninger er navneændringer på flybilletter som hovedregel ikke mulige. Derfor er det utrolig vigtigt, at du opgiver dit navn, som det står i dit pas, når du reserverer din rejse.

Genbekræftelse

Flertallet af luftfartsselskaberne stiller i dag ikke krav til genbekræftelse før afrejse. Det er dog fortsat dit ansvar at holde dig ajour med afgangstider og eventuelle ændringer af disse. Dette kan gøres via luftfartsselskabets hjemmeside eller via www.tripcase.com. Til sidstnævnte skal du bruge din bookingreference - som består af 6 bogstaver og som fremgår af dine elektroniske flybilletter.
Til top