Jysk Rejsebureau åbnede sit første danske servicecenter i Bangkok i 1987. Ideen var, og er, at give danske rejsende gode rejseråd og inspiration til deres færd ud i det ukendte.
I 2002 blev vi, som det første danske rejsebureau nogensinde, belønnet af det thailandske turistråd med den anerkendte ”Friends of Thailand Award”.
Alene i 2017 sendte Jysk Rejsebureau 6.000 rejsende til Thailand.
Jysk Servicecenter er et trygt, men dynamisk samlingspunkt for danske rejsende, der her kan føle sig på hjemmebane i en fremmed verden.
I 2002 blev vi, som det første danske rejsebureau nogensinde, belønnet af det thailandske turistråd med den anerkendte ”Friends of Thailand Award”.
Alene i 2017 sendte Jysk Rejsebureau 6.000 rejsende til Thailand.
Jysk Servicecenter er et trygt, men dynamisk samlingspunkt for danske rejsende, der her kan føle sig på hjemmebane i en fremmed verden.
Service
På servicecentret kan du:
- Få information om Thailand
- Få inspiration til dit eget strejftog i Østen
- Købe arrangerede ture, treks og dykkerkurser
- Købe tog-, bus- og flybilletter
- Reservere hotelovernatninger rundt om i Thailand
- Få ordnet dit visum til nabolandene
Ankomstpakker
Rejser du med Jysk Rejsebureau kan vi tilbyde en ankomstpakke, der består af: Afhentning i lufthavnen i Bangkok, transport til dit valgte hotel, to overnatninger samt et velkomstmøde på servicecentret, hvor du får udleveret et bykort og kan få nyttig rejseinformation og gode råd.
![](/medias/2022-05/servicecenter_thailand_261717_526x300px.jpg)
Adresse
Jysk Service Center Bangkok
1041/6 Silom Soi 23, Silom, Bang Rak
10500 Bangkok
Thailand
1041/6 Silom Soi 23, Silom, Bang Rak
10500 Bangkok
Thailand
Telefon
+66 (2) 821-5503
Assistancetelefon
+66 (81) 909-0175
Åbningstider:
Mandag - fredag: 10.00 - 19.00 (frokostpause 12.00 - 13.00).