Jysk Rejsebureau åbnede sit første danske servicecenter i Bangkok i 1987.
Ideen var, og er, at give danske rejsende gode rejseråd og inspiration til deres færd ud i det ukendte.
I 2002 blev vi, som det første danske rejsebureau nogensinde, belønnet af det thailandske turistråd med den anerkendte ”Friends of Thailand Award”.
Alene i 2017 sendte Jysk Rejsebureau 6.000 rejsende til Thailand.
Jysk Servicecenter og New Road Guesthouse er et trygt, men dynamisk samlingspunkt for danske rejsende, der her kan føle sig på hjemmebane i en fremmed verden.

Service

På servicecentret kan du:
  • Få information om Thailand på dansk
  • Få inspiration til dit eget strejftog i Østen
  • Købe arrangerede ture, treks og dykkerkurser
  • Købe tog-, bus- og flybilletter
  • Reservere hotelovernatninger rundt om i Thailand
  • Få ordnet dit visum til nabolandene
  • Få genbekræftet din flybillet
  • Modtage post og snakke med andre rejsende


På New Road Guesthouse kan vi tilbyde:
  • Billig overnatning (dormsenge, dobbeltværelser, familieværelser)
  • God thailandsk og vestlig mad i restauranten
  • Prisvenlige drinks i baren
  • Gratis internet 24 timer i døgnet
  • Gratis opbevaring af baggage
  • Gratis boks til værdigenstande (kun for hotelgæster)
  • Gratis te og kaffe hele dagen
  • Gratis bad
  • Central beliggenhed tæt ved China Town og Chao Phraya floden

Ankomstpakker

Rejser du med Jysk Rejsebureau kan vi tilbyde en ankomstpakke, der består af: Afhentning i lufthavnen i Bangkok, transport til dit valgte hotel, to overnatninger samt et velkomstmøde på servicecentret, hvor du får udleveret et bykort og kan få nyttig rejseinformation og gode råd.

Adresse

Jysk Service Center Bangkok
New Road Guesthouse
1216/1 Charoen Krung Road
10500 Bangkok
Thailand
Fax: (0066) 22378185

Telefon
(+66) 2630 9371 / (+66) 2237 1094

Assistancetelefon
(+45) 70 20 64 88

Åbningstider:
Hver dag: 8.00 - 12.00 og 15.00 - 19.00.

Til top